Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменяне на предавки на високи обороти при дизел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от badmadafaka
    Колкото един съединител...
    Целия комплект или само педала?
    147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

    Comment


    • #32
      На моята 147ца уш комплект съединител ми струваше 500 лева с труд.. какво ще рече това немога да ви кажа ама не съм доволен от маистора с-ля като е студена е по мек и отделя долу след това става малко по твърд и отделя горе.. нз на какво точно се дължи това но иначе маи не буксува все още.. А що се отнася до предавките, за добро или за ЛОШО почти постояно си НАПЪВАМ АЛФЕТО с 6скорости съм и смятъм че 1ва ми е доста Къса в смисъл давам рязко газ и вече съм близо в 4/500 5000 оборота 2ра до 4000 и малко и така по принцип след 4200 ми се струва че на по високите скорости не набира даже забавя и единствено на 6та все още не съм я карал в тия обороти.. ЗА момента уш нямам никакви забележки по двигател и скорости, Но Оня ден ми Протече ГНП-то.. и ся съм за ремонт.. ТА както казва един комшия.. ТОНИ НА ДИЗЕЛОВА КОЛА СИ ИСКА РЪЧКА
      Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        В този ред на мисли ако съм с голяма турбина след тези 4000 оборота при максималната ми мощност графиката на конете ми ще почне ли да се покачва?
        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
        Как ше го напъвате до 5000 оборота тоя дизел бре?
        Мани другото, ама не чувате ли нищо изпод капака - двигателя сам си казва всичко
        Не, че съм много вещ по дизелите, но ето горе-долу така се движи кривата на конете при жтд от 4000-5000 оборота (снимките са примерни, тези ми попаднаха на първо четене).
        Attached Files
        Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 15:31.
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          Според мен, съдейки само и единствено по поведението на колата ми, над 4000-4300 оборота няма никакъв смисъл от ръчкане.....
          sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            Я пак си помисли с тоя резултат на сливен,
            извинявам се 14.53 беше но в квалификацията,по късно се подобри но да не спамя
            Last edited by Alfabas Dimov; d.m.y г., 15:47.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
              Според мен, съдейки само и единствено по поведението на колата ми, над 4000-4300 оборота няма никакъв смисъл от ръчкане.....
              Мда. Според мен нещата си опират до това как колата е настроена и чипната

              п.с. Сега ти загледах графиката и наистина при теб след 4000 оборота имаш пад

              http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...5&postcount=16
              Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 15:56.
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Мда. Според мен нещата си опират до това как колата е чипната
                един от най смислените коментари

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Мда. Според мен нещата си опират до това как колата е настроена и чипната

                  п.с. Сега ти загледах графиката и наистина при теб след 4000 оборота имаш пад

                  http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...5&postcount=16
                  Dobre де, дори да е чипната перфектно, как ще я чипнеш хардуерно за да може да напълни достатъчно въздух при обороти над 4000. Нафтата е ясно, но въздуха - нафта без кислород не гори, а дими и при следващ достъп на въздух - детонира (образно казано) някъде.
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #39
                    Аз пък си сменям на 2000-2200 и си свиркам, даже така ускорява по равномерно и бързо 4000 оборота за дизел са много, та колата при 170 км/ч е на около 3800 оборота?!? Изобщо не се напрягай момче, че освен съединител да не хвърлиш и маховика, а само той е около 900 кинта
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Dobre де, дори да е чипната перфектно, как ще я чипнеш хардуерно за да може да напълни достатъчно въздух при обороти над 4000. Нафтата е ясно, но въздуха - нафта без кислород не гори, а дими и при следващ достъп на въздух - детонира (образно казано) някъде.

                      Прочети пак кой съм цитирал в предния ми пост (номер 34) и какво той е попитал и сам ще си отговориш на въпроса
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                        Според мен, съдейки само и единствено по поведението на колата ми, над 4000-4300 оборота няма никакъв смисъл от ръчкане.....
                        Еми щото нямаш нафта там а те имат това е

                        ---------- Post added at 17:11 ---------- Previous post was at 17:10 ----------

                        Първоначално публикувано от Alfabas Dimov Покажи съобщение
                        един от най смислените коментари
                        няколко пъти казах същото!
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Прочети пак кой съм цитирал в предния ми пост (номер 34) и какво той е попитал и сам ще си отговориш на въпроса
                          Без да искам съм го праснал като коментар към теб.
                          А относно гравиката, дето седи по-горе - 500Nm и тия коне за каква кола са били?
                          А и моята дизеларка е до 5000об. (16V e)

                          ---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 17:12 ----------

                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Еми щото нямаш нафта там а те имат това е
                          няколко пъти казах същото!
                          Nafta можеш да осигуриш колкото искаш софтуерно, но въздух - само хардуерно
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Alfabas Dimov Покажи съобщение
                            един от най смислените коментари
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Без да искам съм го праснал като коментар към теб.
                            А относно гравиката, дето седи по-горе - 500Nm и тия коне за каква кола са били?
                            А и моята дизеларка е до 5000об. (16V e)

                            ---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 17:12 ----------

                            Nafta можеш да осигуриш колкото искаш софтуерно, но въздух - само хардуерно
                            Да на на 105 коня да но на 110, 115, 140 софутерно и двете си ги постигаш
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              А относно графиката, дето седи по-горе - 500Nm и тия коне за каква кола са били?
                              А и моята дизеларка е до 5000об. (16V e)
                              Графиката с 500+НМ е на pooh колата 156 1.9 16в с "нежен тунинг"
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                                Еми щото нямаш нафта там а те имат това е
                                Е, то зависи и от колата, в този случай
                                На 1.9 8 вулви за чий дедов му е нафта в 5000 оборота?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X